Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали, топла.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Важна е само посоката на делкото да съвпада,защото ако това делко не е за тази кола,олеле.

    Важни са и ред позиции в делкото ,но не е фатално като посоката.
    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
      Важна е само посоката на делкото да съвпада,защото ако това делко не е за тази кола,олеле.

      Важни са и ред позиции в делкото ,но не е фатално като посоката.
      Баси, хвърли ме в размисъл!
      Има ли такива делка... сега се сетих, че има дето се въртят на обратно!
      Отврат!
      Колега, дай снимки, че Дригата ме хвърли в музиката!
      Най-отвратителното е, че е прав и съществува такава възможност.
      Снимай делкото!!!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #63
        Ето малко снимчици
        Attached Files
        A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

        Comment


        • #64
          Така,това делко е с датчик хол,а това означава ,че тази кола е с игнишън процесор,една малка кутийка зад акомулатора.

          Нагласяте на празен ход аванса със стробоскоп,на 850+/-50 обр да е 7+/-1 градуса и не пипате повече .

          От там отваряте карбураторите отгоре и вижте дали двете нива в поплаваковите камери са еднакви(според мен са много високи), после проверявате дали ускорителните помпи пръскат в 4-те цилиндъра и еднакво ли пръскат.

          Ако нивата,на карбураторите минават гърбичката на камерата ,значи са високи,посредством отвертка правите поплавъците в затворено положение да са на 5-6мм от гарнитурата на капака и затваряте карбураторите.

          След това палите колата и я оставяте на празен ход,със малка отвертка регулирате винтовете за празният ход,които се намират в дъното на карбураторите, 4 броя винтчета.
          Според моя малък опит ви препоръчвам едно по едно да ги стягате докрай и след това да ги развиете на 2 оборота всяко,така пали лесно,върви и не харчи.


          Ако изпълните тези неща и пак имате същият проблем остава само да ми кажете с какви свещи е колата и най вече с какво топлинно число.

          Ако са бош трябва да са 5-ци,ако са нжк трябва минимум 6-ци,ако са шампион ги изхвърляте,ако са денсо трябва да са 22,ако са беру ги изхвърляте.

          Другото което се досещам е ,че този адванс процесор взаимстваше и температура на мотор,но може и да бъркам,хубаво е да направиш подробни снимки на инсталацията от делкото до бобината подробно,за да се види кое къде отива,за да сме сигурни как да ти помогнем.


          И последно,вземете с майстора ти да премерите една компресия на ТОПЪЛ мотор.

          Чакам да видим какво сте сътворили.
          Last edited by drigata; d.m.y г., 22:01.
          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

          Comment


          • #65
            Така, зад акомулатора или около него няма кутийка, в което съм напълно сигурен. Този белия кабел от петата снимка идва от така наречената "плочка" и отива на бобината + и – ниско напрежение. Белия кабел е с две жила, а куплунга на "плочката" е със три пина, като се използват пин1 и пин3.
            A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
              Така, зад акомулатора или около него няма кутийка, в което съм напълно сигурен. Този белия кабел от петата снимка идва от така наречената "плочка" и отива на бобината + и – ниско напрежение. Белия кабел е с две жила, а куплунга на "плочката" е със три пина, като се използват пин1 и пин3.
              Така,след този ти пост просто незнам как работи нормално тази кола.

              Ти си с делко с датчик на хол(буксата на делкото е с три пина) и е бош,а комутатора който ми описваш е магнети марели.

              Двете неща са за коренно различни запалвания,дори незнам как изобщо пали,НО може и аз да греше,затова отвори дистрибуторната капачка и снимай и една снимка и на бубина комутатор,ако може за да разбулим мистерията.
              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                Така,след този ти пост просто незнам как работи нормално тази кола.

                Ти си с делко с датчик на хол(буксата на делкото е с три пина) и е бош,а комутатора който ми описваш е магнети марели.

                Двете неща са за коренно различни запалвания,дори незнам как изобщо пали,НО може и аз да греше,затова отвори дистрибуторната капачка и снимай и една снимка и на бубина комутатор,ако може за да разбулим мистерията.
                По-нагоре писа за загряването на кутииката (електрониката за запалването)...
                Преди време имах Лада Ока и тя го правеше същия номер! Студена е ок пали веднага а колкото повече загрява колата паленето става все по-трудно и по-трудно... Стигало се е до вариант след каране в задръстване да изсипа едно шише с вода в-у електрониката защото иначе трябва да въртя с минути докато запали!
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #68
                  http://www.youtube.com/watch?v=DkKcD...9325D78FB2316FЕто малко информация от вчерашните напъни:
                  Attached Files
                  A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                  Comment


                  • #69
                    Стандартно делко със центробежен и вакумен регулатор!А проблема ти колега идва основно от карбураторите-говорим за затруднения топъл старт!Като за начало виж нивата-и смени клапаните на поплаваците!!!

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                      Стандартно делко със центробежен и вакумен регулатор!А проблема ти колега идва основно от карбураторите-говорим за затруднения топъл старт!Като за начало виж нивата-и смени клапаните на поплаваците!!!
                      Може и от нивата да има нещо, обаче са настроени, доколкото знам. Ако извода за това си го правиш от първия клип, където се вижда черен пушек при форсиране, тогава е снимано по време на настройката, а чак на последния клип е докрано до сравнително добро "пърполене". Свещите са снимани след 15км. преход, а делкото не е това в колата, а друго, което е абсолютно същото. Работата е там, че взе да ми писва, да се занимавам.
                      A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
                        Може и от нивата да има нещо, обаче са настроени, доколкото знам. Ако извода за това си го правиш от първия клип, където се вижда черен пушек при форсиране, тогава е снимано по време на настройката, а чак на последния клип е докрано до сравнително добро "пърполене". Свещите са снимани след 15км. преход, а делкото не е това в колата, а друго, което е абсолютно същото. Работата е там, че взе да ми писва, да се занимавам.
                        Знам ,че предложението ми е полуидиотско но защо не пробваш като е загряла колата да направиш като мен... Да полееш с едно шише вода комутатора...
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          Знам ,че предложението ми е полуидиотско но защо не пробваш като е загряла колата да направиш като мен... Да полееш с едно шише вода комутатора...
                          Ако беше на 24 години и половина, щях да се съглася, че си полуидиот! Всъщност идеята не е чак толкова извратена.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                            Знам ,че предложението ми е полуидиотско но защо не пробваш като е загряла колата да направиш като мен... Да полееш с едно шише вода комутатора...
                            Смятай че , при първа възможност съм го направил! Даже си мислех по едно време, да го сложа някъде на хладно - това без майтап.
                            A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                            Comment


                            • #74
                              Белите електроди на свещите за бедна смес ли подсказваха?
                              И това поливане на комутатора Ако е лепнат за алуминиева плочка може нея с влажен парцал да охлади ако много е светнала, ма чак с манерката
                              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                              и делта

                              Comment


                              • #75
                                Относно цвета на електродите, всеки казва различни, цветове, нагари и т.н. Обаче гледам на снимките се доближават до първатаhttp://www.bosch.com.au/content/lang...449_Poster.pdf
                                A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                                Comment

                                Working...
                                X